du är vinter i april

Hela dagen har jag tittat på Grey's Anatomy och nu är jag på säsong sju.
Men jag har hunnit med massa andra saker också; jag sov till strax innan 15, sedan jag plockat ut all disk från mitt rum, börjat packa lite smått så jag slipper stressa med allt det imorgon, fixat fram en gammal datorväska jag kan ha till Ragnar och på alla hans äventyr, lagat mat till mig själv två gånger, varit med Peter nere på ICA och fått chips och cola, tittat efter strumpbyxor som inte fanns på ICA så jag hoppas att jag hittat några imorgon.
Vet inte riktigt vad mer jag har gjort... Laddat min lilla kompaktkamera så jag kan ha med den på nyår så jag kan ta bilder utan att riskera att min älsklingskamera försvinner. Som sagt har jag gjort massor av småsaker idag, och nu ska jag titta klart på ett avsnitt Grey's och sedan ska jag lägga in kläder i garderoberna och packa lite till inför de kommande dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0