för aldrig kan jag, och aldrig ska jag, träda in i ditt skinn

Juldagen spenderades som vanligt med kalkonmiddag hos momo&mofa. Lika gott som vanligt var det också.
Sedan körde Peter mig till Kim, och som vanligt har vi tittat på Grey's Anatomy, raceat upp för trappan flera gånger, han för att komma till datorn, jag för att slippa bli utelåst från hans rum.
Sedan har vi ju bytt julklappar också. Han fick en mössa av mig, och jag fick en helt underbart god parfym, ähä. Sprutade lite på armen för att kunna lukta på den utan att öppna förpackningen hela tiden. Jag fick ju dessutom en julklapp av hans mor; en Paradis-ask, och det sitter ju aldrig helt fel.
Fick dessutom min julklapp av mina kusiner idag, och jag blev jätteglad över den. En limegrön Jelly Bean-skål. En sådan som åkte i golvet/på min tå under min andra praktik i 8:an. Men glad blev jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0