hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

Sitter hemma hos Kim nu återigen. Eller, ah, jag har varit här ett par timmar.
Jlt är helt underbara nu under vintertid med; bussen till Gislaved var en kvart försenad idag på morgonen och nästa buss väntade ju inte, gött att sitta i Gislaved 45 minuter till nästa jävla buss gick så jag missade mitt prov i filmkunskap också. Inte mig emot att missa provet, men frånvaron är inte allt för go. Åt lunch med Anna och sedan kom Tess till skolan. Vi lämnade in min mobil och sedan satte vi oss på Claras (bild kommer när jag är hemma igen efter hela helgen). Gick till June för mitt tåg, fick lite halvt springa sista biten med två väskor och en kameraväska, ähähähä. Kom hem till Kim, har tittat på TV och lagat mat, asbra.

Det var till och med dags för lite minkjakt innan också, även om det inte gick så bra. Dumma mink, man hörde ju hur rädd den var med två skällande hundar på sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0