I know I'll miss you if I close my eyes

Oh my, vilken dag! Gjorde hemmagjord pizza som frukost, sminkade mig och sedan åkte jag till Hok, kände mig italiensk med spagetti och köttfärssås med en baguette och ett glas vin och sedan åt vi chips och dipp och drack cola och tittade på något program om massa hundraser, och nu vet jag att jag vill ha en beagle istället för en bulldog, ähä. Om jag nu skulle få för mig att skaffa hund någon gång vill säga.

När jag kom hem var det massa människor överallt i huset, massa 13-åringar som satt överallt och bara... satt och var 13-åringar som bara satt. När kaffet var färdigt hörde jag hur mitt rum, min säng och Grey's Anatomy kallade på mig. Jag har äntligen kommit igenom säsong fem och är på säsong sex nu! Whoop whoop.

Sedan har jag fått ett sådant oerhört vackert logginlägg av Kim på Facebook med, som jag bara ler av varje gång jag läser det. Haha, jag tror jag tycker om att fortfarande känna mig sådär löjlig och fånig av en person ändå. Fast det är fan inte ofta jag tycker om det...

Nej, nu ska jag i alla fall fortsätta nöta Grey's Anatomy i mitt jävligt kalla rum. Älska livet när det är såhär kallt alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0