I try to call your name but I'm silenced by feeling of dying in your heart once again

Ska lägga mig med huvudet ungefär en meter ner från huvudändan av sängen, med tre kuddar staplade på varandra på mitt speciella vis, två olika lakan lagda lite slarvigt över varandra (känns ganska... orientaliskt på något sätt måste jag nog säga), min favorit-fleecefilt och mitt täcke, titta på Vampire Knight: Guilty (som för övrigt är fucking freakin' awesome nu!) och sniffa på någon kudde som förhoppningsvis luktar Kim.

Och jag har sovmorgon imorgon, mhm. Extra pluspoäng till att praktikanten vi hade på engelskan är borta nu, tack någon/något för det!

Owh, jag är så mesig som säkert inte kommer kunna sova i natt för att jag får sova själv igen nu... Igår kunde jag inte sova för att Kim var här, idag ville jag inte gå upp (efter att jag insett att jag försovit mig) för att Kim var här och nu vill jag inte sova för att han inte är här. Oh, come on, ge mig lite rättvisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0