if I was your vampire.

Jag har Marilyn Manson's "If I was your vampire" på hjärnan. Passande nog ska jag titta på Vampire Knight: Guilty nu när jag ska sova också. Nej, det blir Grey's Anatomy för USB-minnet ligger i jackan på golvet och jag orkar inte hämta det.

Engelskaprovet gick sådär; har jag rätt på allt som skrev på (vilket jag är rätt säker på att jag inte har) har jag 56 poäng. G är 50 poäng.

Jag var ju hos systeryster och hälsade på med, vilket alltid är lika trevligt. Vi pratade om julen, försökte klura ut lite saker med hennes jäkla Canon-kamera (jag är inget stort fan av Canon's systemkamerar, förutom EOS D7000, tacka någon för Nikon!) och lekte med Neo. Neo som dessutom spydde ner hela sig själv efter att han ätit gröt, haha. Lilla söta plutten.
Åkte hem efter ganska precis två timmar där borta.
Haha, jo, jag måste ju få säga det med att jag är väldigt punktlig ibland; sa igår att jag skulle komma vid 17-tiden ungefär. Prick 17.00 öppnade jag dörren hos K&J och stod i deras hall.

Köpte med mig en Redbull och en påse Marianne (tror godiset heter så?) hem, sedan förhörde mamma mig på psykologin medan vi tittade på Bonde söker fru, åt mitt godis och jag drack min Redbull.
Fobéer blev dessutom kvällens nya ord då min mor tydligen inte kunde säga fobier, haha!

Oskar och jag gjorde också någon rolig grej. Eller, mest jag.
Oskar: är det skillnad på pynt och pynt?
Jag: den till höger är från Ö&B!
Egentligen felciterade han Lidl's reklam med mening och jag trodde han citerade Ö&B's reklam, så vi hade väldigt roligt åt detta.

Ja, det där med dag 02 - min första kärlek kommer imorgon. Jag är alldeles för trött för att ta det ikväll då jag sov fem timmar igår natt och ungefär en kvart idag på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0