it's heartache every moment with you

Jag var på A6 med Juwlia igår efter skolan. Skulle köpa julklappar, men det blev inte riktigt så... Sedan åkte jag med till Hok och sov där, och jag ska dit ikväll igen och baka julgodis och sova där en natt till.

Just nu sitter jag i skolan, kom hit ungefär 1,5 timme innan jag börjar, så för att få tiden att gå blir det HIM och att skriva av svenskapowerpoints, som jag egentligen borde gjort tidigare i veckan eftersom jag har prov i det på måndag, men multimedian har tagit varje håltimme ungefär...

Eto, jo, snickerlatten igår med. Det var ett litet äventyr bara att hitta dit, vilket vi gjorde efter en stund, men när vi kom dit visade det sig att de hade bytt ägare och inte hade snickerslatten kvar. Men vi fick vanlig caffe latte och varsin julmuffins med pepparkakesmak, ähä.
På A6 köpte jag dessutom en latte med, så jag drack två latte och en kopp kaffe igår, doh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0