just don't fall recklessly, headlessly in love with me

Köpte ju julklapp till Kim idag. Oh my, jag måste ha en väldigt kräsen pojkvän! Egentligen inte, kanske, men ändå.
Jag har frågat honom lääänge vad han önskar sig och alltid fått samma svar; "jag vet inte". Så idag var det dags, mamma och jag var i Värnamo och gick igenom varenda jävla affär, vi kollade på parfymer, gick igenom Jack&Jones på ungefär en minut där allt mamma stannade vid var "nej, ingen skjorta, inte rött, det är för mycket tryck, inte den färgen, den skulle han inte tycka om" och det fanns ett plagg och säga "det har han redan" till. Vi var till och med inne på Guldfynd och Gallerix och kollade, till sist tog jag tag i en målartavla med Hello Kitty på och sa "det här blir väl bra?". Blev inte den dock, blev något helt annat som jag och mamma bestämde att han behövde.

Inte nog med att julklappsäventyret tog mycket energi, jag slösade precis bort otroligt mycket tid på att se Paranormal Activity 2. Jag älskar första filmen, jag finner den så jäkla underhållande att jag ibland tror att jag ska skratta ihjäl mig själv lite grann. Så, varför skulle inte tvåan vara lika bra - om inte bättre? Jag har ju bara hört att den skulle vara hur läskig som helst dessutom, ännu bättre.
Nej. Nej, nej, nej, nej. Jag somnade nästan för att den var så tråkig, det tog en timme in i filmen innan någonting ens hände och inte ens det var värt att skratta åt.
Jag är glad att jag inte betalade för att se den på bio som jag ville till en början, den skulle knappast vara värd de pengarna.

Så nu ska jag titta på någonting som aldrig gör mig besviken; Grey's Anatomy. Sedan får vi se om jag lyckas hålla mig vaken till 01.40 när Dude, where's my car? ska gå på TV:n. Mitt i natten, kära nån... Och så ska man till Hok imorgon, underbart. Lär nog bli 17.30-tåget trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0