har stått i regnet så länge att jag börjat krympa

Julafton blev helt okej trots allt. Det var grötfrukost (skinkmacka för min del) med momo&mofa, mosterAnna, K&J och Neo. Sedan var det julklappsutdelning innan Kalle där vi åt massa julgodis också (det blir kämpigt i mellandagarna, jag är hungrig varannan timme ju!) och vid 18 dök resten av folket upp då vi åt ännu mer. Alla satte sig med TP till slut och jag klarar inte av att spela TP, jag har aldrig gjort det, men jag kan inte frågor så jag hoppar över att ens försöka vara med för jag kan inte bidra med någonting.

Jag har i alla fall suttit och fört över allting från min stationära (Dick) till slaptopen - som Kim hurrar mer över än vad jag gör... Deppigt att det första han tänker är "WEEEEEEY, GAMING" medan jag mer sörjer lite över Dicks kommande död...
Pratade med Kim nu en stund också, jag är dödstrött och hoppas på att slippa mardrömmar i natt. Det är ju inte julafton längre så tomtar borde inte mörda mig mer.

I alla fall, kakor och cola som jag fick på morgonen när jag stod och sminkade mig efter en icke-efterlängtad dusch som behövdes lite grann.

Böckerna jag fick, så nu har jag lite mer att läsa

Det välbehövliga USB-minnet.

Ett stycke Ragnar i konstig vinkel ♥

Och så underlakanet tillsammans med USB-minnet och raggsockarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0