scraping through my head 'till I don't want to sleep anymore

Nu vill jag inte sova mer. Detta var ännu ett tecken på att jag inte borde sova på julafton.
Jag drömde (en vecka senare kommer Inception-inspirerade drömmar) att jag var liten igen och skulle sova, och då drömde jag att var en kanin som bara blev placerad någonstans helt random och skulle ta mig till en annan plats. Dock kom jag aldrig fram; varje gång så blev jag attackerad av julprydnadstomtar och trädgårdstomtar som mördade mig. Så jag vaknade ju i drömmen, somnade om och drömde om detta, flera gånger.
Till slut var det någonting om strömmen i den andra drömmen, och sen sa det klopp och strömmen i första drömmen var borta, jag vaknade ur den andra drömmen och befann mig i komplett mörker och ansåg att alla dessa tomtar fanns överallt.
Jag skulle precis börja skrika i sömnen i verkligheten också, innan jag på något sätt lyckades resonera fram i drömmen att min dator fortfarande var på. Vilket den som tur var var, annars hade mamma fått komma in till sin 17-åriga dotter klockan 4.30 på julaftonsmorgon för att hon drömt mardrömmar om alla jävla tomtar och strömavbrott, lagom pinsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0