sluta dröm om det ljuva livet, vi kommer aldrig vara med om det

Nu är de kommande dagarna planerade! Vad härligt.
Jag gömmer mig i min säng imorgon med Elfen Lied, Grey's och lite annat.
På torsdag åker jag till Klevshult och sedan hem till Tess och chillar galet och sover där.
På fredagen blir det ungefär likadant, Låväh och Juwlia kommer dit med innan vi åker blir hämtade för att åka till Skillingaryd och fira nyår hos Filip. Bra, bra, bra!
Enda problemet som är kvar är hur vi ska ta oss från Filip tillbaka till skogen, men annars får vi köra party all night long.
Owh, jag är så taggad! Måste prova nyårsklänningen nu med, se hur den sitter nu efter julhelgen.

Jag gömmer mig i alla fall på mitt rum till på torsdag med mina kuddar, min fleecefilt, mitt täcke och Elfen Lied, mhm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0