whatever doesn't kill you is gonna leave a scar

Lyssnar på Manson (har förresten snart läst ut hans bok igen) och skriver instuderingsuppgifter till filmkunskapen. Tror dock jag skiter i detta snart, jag måste få sova snart efter en natt av en jävla massa gnisslande tänder och ett jävla bett i Kimsans finger (man får skylla sig själv om man ska jävlas med mig i sömnen och pilla på min läpp när jag är nyvaken och någonstans mitt emellan sovande och vaken) och att få upp honom på morgonen är faktiskt en kraftansträngning bara det, sen att missa en buss och ett tåg till skolan och få åka bil upp tar också lite på krafterna.
Kom dock igång med mitt multimediaarbete och skrev av en och en halv powerpoint på lunchen. Tror allt detta kan ha varit en orsak till att jag somnade på mediekommunikationen sedan... Blev dock en powerking och en choklad sen, socker och koffein lagom till psykologin och jag kunde hålla mig vaken hela lektionen och båda bussarna hem! Nu håller jag dock på att somna framför datorn... Så, Manson får vara tills imorgon, och filmkunskapen gör jag imorgon på bussarna.
Ska fika imorgon med Tessebabe också och efter det åker jag till Kimsan igen. På lördag blir det Hok också, underbart.

Förresten har min "älskade" HTC gett upp sitt liv helt och håller så ska lämna in den imorgon. Varit helt utan mobil idag då den tydligen var lika anti skolan som jag var och dog när jag klev ur bilen utanför skolan på morgonen. Älska livet alltså, och imorgon kommer Telia säkert fakka aset och säga att jag inte får en ny mobil och skit för det. Eller så kommer den fungera. Tur då att det finns två andra fel med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0