you make me perfect

Fartfyllda dagar sedan sist.
I lördags var det filmmys osv med mat, chips, cola och godis med fru och Låväh hos Anna. Vi tittade på A nightmare on Elm Street, och gamla klappklassa filmeffekter är det bästa som finns så denna filmen hamnar också i kategorin skräckfilmer-Linn-bara-skrattar-åt. Sedan tittade vi på Just like heaven och givetvis somnade vi allihop. När jag, Juwlia och Låväh vandrade hem till Juwlia mitt i natten hittade vi hennes borttappade ris på vägen, haha!

I söndags åt vi pizza till frukost, jag blekte Låvähs hår igen (nääästan så jag borde börja ta lite betalt för det, ähähä) och sedan åkte Juwlia och jag med Juwlias mamma, hennes man och Tizzy till julskyltningen i Vaggeryd. Juwlia och jag köpte sockervadd och dansade vals på gatorna i Vaggeryd. Åkte tillbaka till Hok och åt mat hos Juwlias mamma, sedan lyssna vi på gammal musik och dansade omkring. Underbara tider i Hok, nästan så jag vill flytta dit bara för att sitta i Pappajans stora hus hela dagarna och nöta serier och filmer, laga massa mat och äta det och dansa till bra musik hela dagarna med Juwlia, life would be so easy.
Åkte ju hem någon gång på kvällen också dåva.

Igår var jag i skolan, åkte hem till Kim med en helvetes migrän som aldrig gick över. Krigade mig genom tårarna med Nine Inch Nails på väldigt låg volym och pluggande av engelska och psykologi.

Idag försov vi oss, så tog 8-tåget till skolan. Hade foto och var nere vid Vättern och fotade lite, sedan satt vi vid Facebook innan vi kollade igenom bilderna vi hade tagit och Ulf pratade om dem. Umgicks med Micha i flera timmar och tvingade även upp Kim till skolan en liten stund.
Tittade sedan på en teater som teater-tvåorna gjort. Jag hade rätt kul och sedan gick jag så fort den var slut och gick till tåget. Kom hem, åt, städade lite grann på mitt rum och sedan tittade jag på I form med Anna Anka och åt kakor.

Imorgon blir det ett besök hos systeryster efter skolan med, och helgen blir väl min planerade gayhelg med Kim bestående av massa äckliga kärleksfilmer osv.

Fika med Tesselitess.


Filmmys hos AnnyPanny.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0