and dust yourself off.

Känns rätt lustigt att jag som bojkottade O.C förr i tiden nötar det nu för tiden. Jag som aldrig skulle erkänna för någon att jag tittade på det, look at me now..
So, yes, min kväll/natt består av O.C at the moment. Jag har nötat igenom hela cycle 14 av Top Model - tog ett dygn ungefär. Med pauser för att sova, äta, måla och slipa, japp.
Tidigare ikväll var det ett telefonsamtal med min dotter Låväh. Dock spårade det ur fullständigt när vi inte ens kom ihåg vad det var vi pratade om emellanåt och retade varandra hela tiden. Jag har saknat att prata med någon av mina äckliga vänner.

Återigen har jag Shakiras låt Waka waka (this time for Africa) på hjärnan. Damn it all.
Nu ska jag hämta ett glas sojamjölk och fortsätta titta på O.C bitches.

Kommentarer
Postat av: din älskade dotter

"jag känner mig lite.......... eh...... jag vet inte vad jag pratar om" hahahaha :D



I miss youuuuu :( <333

2010-07-21 @ 13:15:20
URL: http://impulsion.blogg.se/
Postat av: Noahlene

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-06-03 @ 14:17:03
URL: http://noahlene.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0