and it wouldn't be luck if you could get out of life alive.

Nu sitter jag hemma igen efter en helg ute i skogen och i Vaggeryd.
Allt har varit trevligt osv, yes.
Dock fuckar lite om Halmstad just nu och jag kommer inte på någon plan för hur man ska lösa det, vilket jag får jobba på pretty much nu medan jag målar klart trappan osv tomorrow.

I alla fall, det första jag gjorde när jag kom hem var att omorganisera lite i mina garderober. Jeansen flyttades till lådan där jag har kjolar och jeansshorts, alla tjocka tröjor, klänningar, tunikor och Peters skjortor hängdes upp i en garderob, samt jackor osv, och jag ordnade dessutom bland alla mina sänglakan. Så nu är det ordning och reda i garderoberna igen och jag slipper ha ångest över att mina nytvättade kläder skulle hamnat på mitt ännu icke-dammsugade golv inatt för att jag inte tog tag i att lägga in alla kläder i garderoberna på en gång när jag såg det så jag skulle bli tvungen att spendera yttligare 2-3 dagar med att tvätta. Good for me!

Nu ska jag dock titta klart på Kniven i hjärtat (som jag faktiskt hade otroligt kul åt i fredags medan jag väntade på att få anlända till skogen), sedan är planerna O.C eller Sex and the city all night long.
Livet hade varit otroligt mycket finare med en stor jävla skål chokladmousse eller chokladpudding nu med... Well, jag får be Peter köpa chokladpudding och grädde till mig imorgon som jag kan äta mig fet på. Yay. Den stora sortens förpackning med så det blir extra mycket till mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0