designer drugs.

Rolig konversation med Låväh. Ha.
Skadeglädje ♥

I alla fall har jag legat ute i solen, läst, druckit tusentals klunkar vatten och ätit glass. Mums!
Med Kims gamla badbyxor och bikiniöverdel sitter jag ihopkrupen framför datorn och längtar efter mina chips som ligger i sängen. Ääääääähh.

Somnade vid 6.30 eller något idag med. Gogogo. Sms:ade med Kimsan och Edding medan jag läste och lyssnade på Jefferson Airplane, Hole och Nince Inch Nails. Jag satte även upp foton på den grå väggen ovanför sängen. Nu är det bara en bunt foton kvar som ska upp på ena garderobsdörren - för att dölja systerysters mästerverk av en galge. 

Men nu ska jag fortsätta reta Låväh och hämta min chips.

Kommentarer
Postat av: loveeeeeeeeeh

helvetet är fullt aw såna som du.



<3<3<3<3<3<3<3

2010-07-03 @ 16:47:57
URL: http://impulsion.blogg.se/
Postat av: loveeeeeeeeeh

av*********

2010-07-03 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0