din livslinje är av.

Update om helgen;
På fredagen låg jag bara i sängen. Tredagars-linnet var på osv och ah.. Everything sucked ass real hard bitch. Någon gång på kvällen kom Kimsan och sov hos mig. Det blev väl mest film som vanligt.

Igår var vi uppe och hoppade rätt tidigt. Sedan blev det att åka och fira hans... Kusiiin? I alla fall, det blev en bra kväll i alla fall med bad, femkamp, tipspromenad, stapla ölburkar mot en vägg, kvällsdopp, god mat och huvudvärk. Yep yep. Sedan hem och sova.

Idag åkte vi hem till Kim efter lite väntande och stressande med packning och ett telefonsamtal till Låväh om att vi skulle ut och bada. Så, hem till Kim, ta jeepen ut till Låväh, låna Jarmos bil, till Skillingaryd och fixa cigaretter, Vitamin Well, chips och choklad och sedan Linneryd. När vi kom dit åkte alla därifrån - bara för att det åskade typ flera tusentals mil därifrån. Okej, inte så långt, men... Kunde vart. I alla fall så badade vi som bara den, tog en liten paus med en cigarett och sedan badade vi igen. Inte badat så här mycket under en sommar sedan någon gång på 1500-talet vill jag få det till! Sedan bytte vi om och åkte till Skillingaryd och åt pizzzzzza. Satt fint som faen. Sedan åkte vi hem till Låväh och Kim åkte hem till sig.
Nu lyssnar jag på underbara Ulf Lundell medan LåvähPåväh duschar och har sig. Blir la min tur sen I guess.
Japp, tjalol!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0