dom pratar om något underbart, jag är där jag kan berätta

Well, så fort detta blogginlägg är skrivet ska jag luta mig tillbaka mot min sovkudde och Kims tröja och börja titta på säsong 2 av Sex and the city, säsong 1 avverkades under en dag (dock bestod den ju bara av 12 avsnitt så inte så konstigt). Vilket oerhört bra liv jag lever, pendlar mellan att måla, äta, ligga i min säng och titta på serier. Men, måleriet blir klart snart, jag ska upp till stan på onsdag och träffa Jessica och Jessi och ta en fika under de två timmar jag spenderar där innan jag åker hem, och på torsdag blir det ett kärt återseende med min fru för att spendera några dagar i Hok med andra serier, mat och självklart frugan. Logen till helgen får vi väl se om den händer.. Igår kändes det inte som det, men idag känns det som en bra idé även om jag blir skyldig Tess 160 kronor.. Vi får helt enkelt se.

Mor berättade innan med (när jag påpekade hur mycket jag längtade tills min klänning skulle komma till ICA så jag kunde få hem den och prova den och njuta av att hänga in den i min garderob) att den antagligen har kommit!
So, bara för att jag verkligen vill ha den i min garderob just nu tänkte jag att jag lika väl kunde lägga upp en bild på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0