en jordglob med en spricka i.

Jag har haft några dagar som varit hur bra som helst.
Kim kom och plockade upp mig och Låväh efter sitt jobb i måndags, vi åkte till Skillingaryd och lämnade Låväh och sedan åkte jag och Kim ut till Linneryd och badade. Sedan blev det Hemköp för att köpa godis och chips, träffade på Låväh och Edding. Åkte hem till Kim och tittade på Psych, åt våra onyttigheter och sedan somnade vi.

Tisdagen började helt okej, bara det att jag vaknade ensam i Kims säng och kände att jag inte orkade någonting. Tittade på Psych och Linas kvällsbok, men givetvis skulle det börja åska äckligt mycket så jag var tvungen att stänga av. Tess kom förbi en liten stund på några cigg, och precis efter att hon hade åkt och jag har lagt mig tillrätta i sängen igen så var åskan precis ovanför. Jag blev livrädd och sprang ner och satte mig utanför ytterdörren tills det drog bort. Sedan fortsatte jag titta på Linas kvällsbok och sedan Inside man och sedan kom Kim hem. Vi åt god mat med hans far och Lena på kvällen och sedan körde Kimsan hem mig.
Rätt spontant kläckte jag ur mig att jag ville följa med och åka till Tranemo och fiska idag, så efter 1,5-2 timmars sömn hoppade jag upp och duschade och åt lite innan jag, Peter och Robin åkte. Fiskade i stort sett hela dagen, men det blev ingen fisk. Jag har även en väldigt vacker bränna på ryggen/axlarna/armarna och det svider rätt gott vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0