isolation.

Jag somnade vid 3 i natt till Walk the line. Vaknade vid 12 och 20 minuter senare var Kim här. Han stannade några timmar, och sedan han åkt har jag spenderat dagen i sängen; sovit två timmar, tittat på TV, slagit i min vägg i brist på annat. Ringde Låväh en stund och pratade.
Peter erbjöd sig att köra mig till Hok, men egentligen orkar jag inget sällskap. Jag vill bara ha en sval natt nu så jag slipper undan människor här hemma.
Dock väntar min säng nu, till tonerna av Eminem har jag planerat att läsa ut Att älska som en porrstjärna.


Kommentarer
Postat av: Fruwald <33

vad skulle du göra i denna underbara stad? <3

2010-07-09 @ 00:37:17
Postat av: L

jag skulle besökt min underbara fru <3

2010-07-09 @ 00:56:10
URL: http://heartcry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0