livet i Hok

Första gången ever jag har en random rubrik på ett blogginlägg...
Anyway, fick precis den bästa kommentaren någonsin på Facebook av Annypanny herself när jag tyckte att livet på Manhattan verkar underbart med goda luncher, drinkar, krönikor om sex och allt det där;
Anna: ja tycker mitt liv är ganska roligt här. ja menar ja vaknar upp, går ner till nedervåning, går lite fram och tillbaka, äter en kaka eller två om det finns hemma. sen går ja upp och sitter här och lever livet framför fejjan, sen går ja lite till på nedervåningen, kanske tar en titt utanför fönstret om ja känner för att lyxa till det lite. sen går ja och lägger mig i min ensamt kalla säng, och somnar!! ^^

Ja, jag vet inte hur mycket jag och fru skrattade åt det när nu när vi sitter vid varsin dator i samma rum. Hon tittar på anime, jag lyssnar på det och sitter vid Facebook. Life's good. Börjar bli dags för en ny cigarett snart tycker jag, ähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0