now she walks through her sunken dream to the seats with the clearest view.

Att måla ungefär hälften av det jag hade kvar under denna dagen känns rätt omöjligt.. Jag får väl hoppa upp oerhört tidigt imorgon och göra allting lite snabbare.
Men jag har dessutom ödslat tid på att laga mat. Och jag luktar ingefära om händerna. I alla fall, jag har funnit någon slags kärlek till ingefära, chili & lime, havörtsalt och lax. Ähähähä. Och så wokgrönsaker, woknudlar och kokosmjölk med någon krydda från Santa Maria och ingefära till det, blev hur bra som helst. Whoop whoop.

Nu ska jag dock lämna min säng och dator (jag kom på att jag kunde flytta min feta skärm till andra sidan skrivbordet så jag kunde ligga i min säng och nöta serier istället för att sitta med en bedövad rumpa) för att återgå till mitt målande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0