screamed until my veins collapsed.

Jag sitter och njuter av min underbara metal-sida - med hjälp av Slipknot. Blev så frustrerad när jag inte kunde hitta någon annan rapartist än Eminem att lyssna på, så jag bestämde mig för att lyssna på Slipknot. Så nu är nog metal-sidan framme igen tror jag.. Två månader sedan ungefär, jag har saknat den litegrann to be honest!

Min choklad är slut, cigaretterna lockar men jag orkar inte, att duscha går inte (dörrposten tror jag det var, är nymålad så man kan inte stänga) så jag sitter och längtar efter en dusch. Och jag är full av målarfärg - högra handleden, armen och överarmen och översidan av handen, vänstra handflatan, vänstra översidan av foten och högra fotsulan, och så lite färg på låren också. Ja, och så har mina leopardmönstrade sidenkalsonger fått lite färg på sig och även en gammal Uffe-tröja jag hade på mig igår..
Och jag har inga som helst fotoidéer och jag vill fota. Och mitt rum är bara varmt och ickeskönt och jag börjar må illa av all choklad jag tryckte i mig.
Om ändå allting kunde bli typ 1000 gånger bättre.
Jo, planerna inför helgen kaaanske blir ändrade då Lovisa återigen skulle bli sjuk. Japp, så det blir väl att fortsätta måla hela helgen och sakta sluta hoppas på ett bättre liv.

Nu återgår jag till Slipknot och att bara... Sitta och glo på Facebook. Jag hör nu hur min bok viskar mitt namn så jag slänger mig väl på sängen med fötterna mot väggen och läser en stund.
Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0