tinnitus i hjärtat.

Jag är nöjd med min helg.
Fredagen bestod ju som sagt av bilåkande och Lundell. Inte lika bra som man hade hoppats på - saknades på tok för många låtar. Men för jävla gött tryck när mannen kom ut och inledde sin turné med "Folket som bygger landet", kärlek. "Omaha" var också gött tryck i, och "Chans".
Bilderna har inte kommit upp än, men det kommer några snart, promise.

I lördags var vi och firade momo. Det blev presentöppning och sedan fika innan det blev mat. Omvänd ordning gillas.
Någon gång vid 22 kom Kimsan och plockade upp mig och vi åkte hem till honom. Eto.. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde, var la mest film as usual.

Igår tog vi det lugnt mest hela dagen. Sov middag osv med. Vi lagade mat, kyckling och potatisklyftor och åt. Sedan åkte vi till Rasta och köpte godis och tittade på film innan vi gick och la oss.

Idag var jag upp tidigt till en början - 6.20! Var dock bara uppe och tog en cigg och sa hejdå till Kimsan innan han åkte till jobbet och sedan gick jag och la mig igen. Vaknade vi 11 igen, åt frukost och gick upp och tittade på Natt på muséet. Yes, sen sov jag tills Kim kom hem och skrämde livet ur mig.
Sedan kommer allt detta bra vi gjorde; Kimsan fixade duschen och medan han duschade diskade jag. Sedan hjälpte han mig lite genom att torka all disk osv, sedan lagade vi mat innan vi åkte och handlade lite åt Kim. Efter allt det var det TV:n som gällde innan mor och Peter kom och hämtade mig.
Sedan dess har jag suttit och tittat på cycle 14 av Top Model, och det ska jag fortsätta med nu.

Vlada Roslyakova.
Vackra kvinna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0