wave your hands in the air like you don't care.

Till en början med kan jag gratulera min lilla krabba som fick sitt körkort i onsdags.
Congratulations!

Gårdagen var helt underbar. Trots tjafs osv på tåget till stan och bussen hem. Ähähähä.
Men först var det ett evigt virr på June efter cigaretter, toalettbesök och Winnerbäck-biljetter. Allt fixades och vi tog bussen bort till Vätterstranden. Där umgicks vi allihop; Tess, Låväh, fruwald, Fjanton, Pet and me. Senare kom några fler människor jag inte kommer ihåg namnen på.
Vi satt där och pratade, tog massa bilder, drack alkohol, åt jordgubbar, spelade boll and so on. Riktigt värd kväll med andra ord!
Sedan blev till fyllekäk på Mc Donald's. Underbart, även om det bara var en muffins för min del.
Det blev buss till Skillingaryd, därifrån blev det bilresa med Tess' syster. De släppte av mig hos Kimsan.

Idag var det bara upp och hoppa vid 8 på morgonen. Tänkte mest på att det kunde vara nyttigt för mig att gå upp tidigt med, plus att Kim hade pratat om Mc Donald's mat efter besiktningen, så det var väl lite för maten med.. Stressade iväg till Värnamo och fixade allting, och när vi befann oss i Klevshult ringde vi först Låväh, som vägrade träffa oss, och sedan Tess som gick med på det efter lite om och med.
Sedan åkte jag och Kim hem till honom igen och sov och åt innan vi tog moppen ut till spökhuset och umgicks med Tess och Låväh.
Moppe hem till Kim, bil till Tess, plocka upp henne, Mc Donald's again, mat, cigaretter, hem och lämna av mig.
Trevliga dagar med andra ord.

Bilder och allt det där kommer någon dag när jag orkat lägga in dem på datorn, känner att det är lite sent nu ikväll då jag ska upp rätt tidigt imorgon igen. Well, på lördag och söndag får jag i alla fall sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"ringde vi först Låväh, som vägrade träffa oss"



det låter så brutalt! ni väckte ju mig! :((((

haha <3

2010-07-02 @ 13:33:54
Postat av: loveh

OKEJ MITT NAMN OCH BLOGGADRESS KOM INTE MED MEN DET VAR JAG SOM KOMMENTERADE............ ELLER VAR DET DET?!!??!?!

:D

2010-07-02 @ 13:34:25
URL: http://impulsion.blogg.se/
Postat av: L

låväh, jag fattade att din "anonyma" kommentar var från dig 8D <3

2010-07-02 @ 13:42:51
URL: http://heartcry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0