you spent half of your life trying to fall behind

Äntligen, äntligen är jag hemma! Med en huvudvärk så det känns som huvudet ska sprängas, linser som skaver och en kropp som gör lika ont som när jag inte sovit på några veckor, så min säng kallar på mig. Well, Sex and the city också...

I alla fall, tänkte att jag kunde köra en liten genomgång om min dag;
Jag åkte upp till stan för att fika med Jessi och Sanne. Det blev lite struligt med allt när Jessi skulle in till stan, men det löste sig till slut. Jag hittade ett styck Sanne på June efter att ha träffat på frugan, Tess och Lejla. Jag och Sanne vandrade till Claras där Jessi väntade och vi fikade och pratade i ungefär en timme innan jag var tvungen att dra mig bort mot mitt tåg. Kimsan var även i stan då så han kom och plockade upp mig och körde bort till June och umgicks med mig i ungefär tio minuter. När jag kom på tåget försökte jag hitta någon bra plats att sitta på, det blev bredvid Phu och någon mer. Och efter att de hade nått sin hemstad så funderade jag på att impulsivt gå av tåget i Klevshult och vandra hem till Kim. Jag har svurit många gånger över mig själv att jag inte gjorde det under denna kvällen.
Jag hade sluppit hamna på fel buss och hamna i Gnosjö av alla jävla ställen i världen, jag hade sluppit stå där och vänta i flera timmar, jag hade sluppit springa iväg och gömma mig vid järnvägsspåret för att kissa och jag hade sluppit komma in på ett 40-årskalas och höra att min mor och hennes väninna har planerat att jag ska gifta mig med väninnans son.

Så, ja, bra dag, crappy night.
Imorgon blir bättre.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0