a final storm.

Sitter med grå naglar och svarta tånaglar. För första gången på länge har jag jeans på mig. Och jag ska sova själv i natt. Känns inte allt för bra.
Imorgon (idag) blir det Linneryd med Låväh för att sola och bada, fika och ta det lugnt. Underbart, och jag längtar redan. Så 13.21 flyr jag samhället till Skillingaryd och sedan Klevshult där Låväh och hennes älskvärda mor kommer och plockar upp mig och sedan blire bad för hela slanten. Great.
Inte har man packat heller så får väl göra det lite smått nu innan jag går och lägger mig.
Det blir även en natt sovandes i skogen innan jag, fru och favoritflickorna drar upp till stan på torsdag.


We're living in this world and we're killing it
It's so absurd, and for dollar bills
We keep on drilling it, until we're mentally ill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0