and when I see you happy as a girl that swims in a world of magic show.

Gårdagen blev bra med badelibad, fikelifik och rökeliröka med Låväh vid Linnerydssjön.
Sedan åkte vi till skogen och tittade på Top Model. Underbart.
Låväh skulle dessutom agera barn eftersom jag var dålig på att bädda om henne. Jo, hon skulle vara jobbig och jag fick även veta vem "fadern" var när jag frustrerat sa "undra vem fan jag fick barn med egentligen?!". Ähähähä. Men det var en trevlig dag/kväll osv.

Idag åkte vi till stan med Juwlia och Tess. Vi handlade en hel del och så åt vi på Mc Donald's.
Jag köpte dessutom en ny klänning. Jag hittade den i Värnamo i tisdags och dog när jag såg den. Idag hittade jag den i stan - och den blev min. Aldrig någonsin fallit så för en klänning förr, som dessutom suttit lika bra som jag velat! Det blev även ett blågrönt nagellack till detta då, så morgondagens outfit är fixelifixad nu!
För övrigt väntar Hok och sovande hos Kim imorgon.
Och bilder från gårdagen kommer nu, och även en bild på min klänning.
Understa bilden på klänningen är väl inte den bästa, men den bästa bilden skulle givetvis dö när jag la in den i datorn osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0