du hade fönstret öppet och ljuset tänt men det var innan du träffade mig.

Jag är hemma igen efter två dagar i Hok.
Vi har mest tittat på film och serier, ätit och spelat Fear 2. Vi var uppe i stan en vända igår också, köpte Fear 2 och nya strängar till frus gitarr och fikade innan vi åkte tillbaka till Hok. Jag satte mig och spelade Sims 3 medan Juwlia var hos sin mamma och fick gitarren fixad. Sedan blev det varsin tröja med ett peacemärke på, varsitt hippieband runt huvudet och en daimtårta på en filt ute i gräset. Vi tog massa bilder och spelade musik på slaptopen som fick följa med och fru spelade även gitarr. It was awesome.
Sedan spelade vi Fear 2 efter att ha klämt i oss varsin kebabrulle.

Idag åt vi glass och spelade ännu mer Fear 2. Sedan åkte jag upp till stan, fixade mitt sommarkort och sen åkte jag hem. Hade ett trevligt telefonsamtal med Låväh på bussen från Värnamo. När jag kom hem blev det duschen och sedan satte jag mig framför Top Model med en kladdkaka. Och jag tittar fortfarande på Top Model (och önskar att jag verkligen kunde slå till denne bortskämda Monique) och kladdkakan är nästan slut. Ähähähähä.

Nu ska jag fortsätta titta på Top Model, och sen gå och lägga mig tidigt så jag är redo för att fly fältet med tåget 13.21 till Vaggeryd och sedan fara till Skillingaryd med Låväh imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0