have you ever invited a stranger to come inside?

Have you ever fed a lover with just your hands
Closed your eyes and trusted
Just trusted

Have you ever thrown a fistfull of glitter in the air
Have you ever looked fear in the face and said, "I just don't care"




Sitter hos Låväh at the moment. Vi har ätit tacos, druckit kaffe, rökt och tittat på Vänner. Precis som vanligt i skogen. Lovely.
Igår spenderade vi dagen i Skillingaryd. Vi var där strax efter 15, satte oss på gräsplätten i solen bakom Hemköp. Till slut ringde vi dit Edding med skedar till vår daimtårta av ädlaste daim som vi såg fram emot något oerhört. När han kom dit gick vi in och köpte daimtårtan och cola, sedan begav vi oss tillbaka till gräsplätten och Låväh och jag proppade i oss ungefär tre fjärdedelar av tårtan, resten lät vi smälta i solen. Jag satte mig dessutom på ett myrhem, vilket jag upptäckte när jag började undra varför jag hela tiden hade myror krypandes på mig och reste mig och Edding sa "fan vad det kryllar av myror där!" så jag fick byta plats.
Leppy och Tobbe joinade oss senare med en liten bergsprängare, och allt kändes väldigt hippie där vi satt och lyssnade på musik, rökte och pratade. Efter ett tag fick vi ett infall av att åka till Linneryd och bada. Så bort till Leppy och hämta hans badkläder och sen hem till Låväh och hämta hennes badkläder (plus att hon rakade benen lite snabbt) och sen bort till Linneryd, där vi även träffade på Jesper och Micha. Jag, Låväh och Leppy badade lite och sen satt vi uppe och frös som faen. Sedan åkte vi tillbaka till Skillingaryd. Det blev pizza, vi träffade på ännu en Hampus som joinade oss och vi vandrade lite innan vi satte oss vid skolan och Låväh skulle åka inlines. Och så gick vi hem till Tobbe, tittade lite på TV innan Låvähs mor kom och hämtade oss och vi åkte hem till skogen, åt en macka var och sen gick vi och la oss och tittade på Top Model och somnade.
Jag har tydligen varit jävligt jobbig i natt med när jag sovit; pratat otroligt mycket i sömnen, tagit allt täcke och nästan hela sängen för mig själv och snarkat väldigt mycket.  Ähähähä.

Nu ska jag återgå till nästan ingenting medan Låväh städar.
Hem någon gång i eftermiddag med och klippa gräset och kaaanske städa huset om jag orkar. Whoop whoop.
Bilder från igår kommer inom en snar framtid också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0