i tunnelbanedån dövas dom inre, tysta skriken.

Själavård
skjuts upp till efter döden,
när vi flugit härifrån.

Jag antar att Du vänjer Dig. Jag antar att Du vet;
ensamhet:
Det är det enda vi har kvar.

Sitter och målar naglarna och lyssnar på Markus Krunegård just nu. Var tvungen att prova
något nytt med så jag har lånat Låvähs gula nagellack. Ska snart fixa till klänningen lite
och fråga mor/Peter om hjälp.
Ikväll blir det Tess' skog för att fira att hon fyllde 18 igår. Grattis i efterskott älskling! ♥

Jag är fortfarande otroligt trött efter en natt hos Kims mamma. Vi somnade jättesent och
sen var det att gå upp tidigt som gällde. Och jag skulle klippa gräset, men det började regna,
åska och hagla så det blev inget med det. Men dagen blev otroligt mycket bättre eftersom
systeryster och Neo kom hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0