I'm gonna leave this world for a while.

Igår bestod dagen mest av att sitta vid väggen och sola och röka bort tiden. Var nere en vända på stan med Jessiica också innan stödtiden för svenska och engelska då vi äntligen redovisade vår dialekt. Sedan gick jag och min fru 91 trappsteg upp till naturkunskapen. Hon skulle göra prov och jag skulle bara be om hjälp till ekologiuppsatserna.
I väntan på Juwlia gick jag, Tess och Låväh ner på stan och kollade. På vägen upp till skolan och att hämta fru fastnade jag vid Mc Donald's. Sen skolan och på en gång gick vi upp till Claras och fikade. Bilder kommer också.
Sedan gick vi ner till June, mötte Kim och han och jag åkte hem till mig. Tittade på TV och jag tog en dusch innan vi gick och la oss och tittade på Vänner och sov.

Idag har dagen också mest spenderats vid väggen. Hade musik på morgonen, men slutade tidigare. Matte, skippade idrotten så lååång håltimme där innan datorkunskapen. Satt vid väggen med Låväh och Monika och pratade, och när deras lektion började gick jag till rådhusparken och solade med Jessiica, Jessi och Sanne. Sedan datorkunskap och så tåg hem med Låväh och Kim.
Direkt när jag kom hem tog jag på mig min ena bikini, tog med lite pluggsaker ut och solade, pluggade och lyssnade på musik. Jag fick till och med lite färg under den timmen jag låg där ute. Sedan lagade jag mat; couscous, sallad, bröd och vitlöksmör. Ska snart äta ännu mer mat, tydligen har jag börjat äta som en jeffla gnu nu. Ähähä.
Nu ska jag dock lyssna på musik och plugga! Snart klar med allting i skolan och snart är det sommarlov.
Kanske Öland med Jessiica i helgen också.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0