jag levde en sekund.

När du gick imorse låg jag kvar i våran säng
Allt var nytt och vackert, men det låter ensamt när jag andas
Låter ensamt när jag andas

Ja, jag bor med en man, jag vill inte röra
Det är så mycket han kan som man kan förstöra
Jag vill hitta nåt svårt som jag kan öva
Jag vill drabbas av sorg som jag kan döva

Det är inte sant, men det är sant
Inte du, men det är du
Och var nöjd med det, min älskling
För det är allting som får
Du är inte här, men du är här
Inte kär, men du är kär
Det är allt du nånsin haft
Det är allt du nånsin får



Kommentarer
Postat av: Jensandrea

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 19:10:57
URL: http://jensandrea.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0