like roses, we blossom then die.

Det blev ett oförväntat besök i skolan igår av Kimsan några timmar innan vi åkte hem.
På tåget hem fick jag dessutom ett erbjudande av Tess att stanna i Klevshult, men jag hade precis åkt förbi Klevshult då så jag åkte till Värnamo och hoppade på nästa tåg till Klevshult. Tess kom och mötte mig vid stationen med moppen, vi åkte hem till henne och hämtade saft och jag gick på toa och sen åkte vi ut till Väshult. Ännu en skog att umgås i, även om det blev en filt på marken och nerdragna axelband för att sola, röka, lyssna på musik och elda myror.
Kimsan kom förbi också, sedan tog jag Tess' moppe upp till Låväh för att låna toaletten, och när jag kom tillbaka åkte Tess själv upp dit. Kim drog hem sen, Låväh kom ner till oss, jag tog moppen upp till henne ännu en gång och sedan skjutsade de ut mig till Kim eftersom jag skulle sova där.
Så jag och Kim spenderade kvällen med mat och hans far och dennes flickvän eller något innan vi gick jag lade oss.

Vaknade strax efter 13 idag, gick ut och tog en cigg och sedan åt vi frukost. Jag låg och läste lite och Kim spelade och sedan skjutsade han mig till Klevshult och tåget. Åkte till Bredaryd för att fira systeryster som fyllde år i veckan med. Träffade Neo-älskling och åt mat med. Kom nyss hem och jag ska spendera resten av detta jävla kväll framför Top Model och sakta dö inombords.
Bilder från gårdagen kommer imorgon med, sådär lite koncist på slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0