muscles atrophied.

Gårkvällen var lyckad. Grillning och umgänge hos världens bästa Anna.
Det blev pyramiden och allt möjligt. Jag har ont i armen sen Fjanton bet mig (mitt förslag dock) och sen lyckades jag bli ännu mer förkyld än jag var igår. Cmon, it sucks.
Någon gång vid småtimmarna vandrade vi hem till Juwlia för att sova.
Idag vare upp och hoppa och glo på serier innan jag och Tess vandrade iväg och hämtade pizza, kom tillbaka till huset och åt och sedan somnade vi allihop tror jag. Ähähähä. Sedan åkte vi hem.
Jag fastnade vid datorn för att titta på Dark Water. Jag hade ju ett minne av att den var bra, men den var verkligen.. kass.
Men jag tackar alla för igårkväll; Anna, Juwlia, Låväh, Tess och Fjanton, och ett extra stort tack till Anna som ordnade allt, och till Juwlia för sovplatserna!

Och om min dator skulle kunna tycka om mig och sluta lagga och lägga upp bilderna på Facebook skulle allt bli frid oh fröjd, men nej nej, absolut inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0