my heart still beats for you.

Nu är jag hemma efter en trevlig midsommarhelg.
I fredags blev det Linus place, vilket var trevligt at some points. Någon gång på natten kom fader Jarmo och hämtade mig och Låväh, vi åkte till Skillingaryd, släppte av Jesper och Albin och plockade upp Tess och Kim istället, släppte av mig och Kim hos honom och sedan åkte de vidare. Kortfattat och bra.
Igår gjorde vi i stort sett ingenting. Åkte in till Skillingaryd en stund på kvällen och umgicks med Edding, träffade Låväh och Tess lite snabbt innan vi skulle åka tillbaka till skogen.
Idag blev det Kims farmor och farfars stuga tror jag det var. Ähähähä. Vi åkte ut med båten och satte oss på en ö och fikade, sedan var det dags för vattenskidor och sådant. Jag och Lena satt och samtalade tills jag skulle prova vattenskidor, vilket gick som det gick.. Sedan fick jag och Kim skjuts hem till mig och vi har ätit pizza och jordgubbar och chillat.

Enda bilden som jag tog i fredags, och helgen över huvudtaget, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0