what is worthwhile in the world?

Sitter och lyssnar på all min popparmusik once again och väntar på att det ska bli tid att gå ner till bussen och sen åka till tandläkaren.
Efter det kommer dagen spenderas i bikini med gräsklipparen för att klippgräset osv. Sen ska jag städa rummet också, för jag har lyckats med att sparka ner ett glas i sömnen så det är glasbitar i rummet igen. Denna gången var det inte med flit och inte för att jag var arg.

Lördagen blev även lyckad ute hos Tess.
Sedan sov jag hos Krabban Kim till söndagen, då vi åkte hem till mig och han sov här till igår.

Igår kom Tess förbi här över dagen. Otroligt trevligt att ha dig här! Jag hittade Felicias leksakskassaapparat som vi lekte med på altanen innan Kim kom hit igen.
Jo, jag skulle klippa gräset också, men det var någonting som inte ville som jag ville så jag var helt prickig av olja. Whoop whoop. Jag och Tess kompenserade det genom att dra upp några maskrosor från gräsmattan. Ähähähä. Tess åkte hem på kvällen och Kim stannade några timmar till innan han gick hem.

Men nu ska jag sminka mig lite snabbt innan jag drar till bussen.
Bilder från torsdagen i Skillingaryd, lördagen hos Tess och gårdagen ligger på datorn nu de kommer upp i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0