you are so sweet dancing to that beat.

Nu minns jag plötsligt varför jag ska låta bli att städa mitt rum på somrarna; spindlar.
Jag hade inte ens lagt ner hälften av min mörka smutstvätt i tvättkorgen förrän jag hade hittat två spindlar. Den ena vet jag inte om jag lyckades döda, men den andra dödade jag - med min vattenflaska. Baah.
På tal om spindlar hade jag en i håret innan idag när jag Kimsan satt på stationen i Värnamo och väntade på mitt tåg hem. Jävla crap!

I alla fall, jag håller på att tvätta nu, städa orkar jag inte, och lyssnar på Simon Norrsveden.
Var ju hos Kim igår med efter några timmar i skolan. Vi tittade på film, lagade mat osvosv. Som vanligt där ute i skogen.
Kom hem från honom för några timmar sedan, och sedan dess har jag nötat Clannad, ätit ett halvt paket glass, två mackor och massa jordnötsmör.

Nu ska jag dock sätta igång att redigera bilder, det är ju faktiskt några timmar tills jag har tillåtelse att gå och lägga mig. Höll på att somna vid 15 framför Clannad och sa att jag får inte gå och lägga mig förrän 18.30 ungefär, annars lär jag vakna med 1 i natt och inte kunna somna om.

Atheists were praying full of sarcasm
And the genius next door was sleeping
Dreaming that the antidote is orgasm
Atheists were praying full of sarcasm
And the genius next door was sleeping
Dreaming that the antidote is orgasm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0