dance to this beat.

Sitter och väntar på att höra av systeryster. Senast vi hörde av K&J var dem på väg in till sjukhuset. Åh, jag vill så gärna bli moster till en liten flicka! Fast, det är klart, en pojke är väl också trevligt, men jag vill en flicka, hihi.
I alla fall var skolan helt okej idag. Efter skolan skulle jag bara träffa Tess på en cigg, men det blev att vi gick och satte oss på stan, sen gick vi till skolan för Tess skulle gå på toa och sen blev det Mc Donald's innan vi drog upp till a6 och dödade lite tid där. Sedan åkte jag hem, och när jag vandrade dem ensamma och mörka vägarna hem mot mor min träffade jag på Lina. Vi tog en promenad och pratade om allt möjligt innan vi stötte på hennes föräldrar och så fick jag skjuts hem. Satte mig vid datorn, och nu har jag fastnat där. Lyssnar på Elvis och är social på msn som vanligt. Well, nu ska jag upp och hämta lite mat för jag är hungrig som en gam :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0