dreaming of the dolphin song.

Hela dagen har varit helt amazing! Dock försov jag mig ju i morse, men några timmar extra sömn satt fint.Mamma ringde och väckte mig vid 8.10 och berättade att jag har blivit moster till en liten Neo. Yay!
Och så var jag med på engelskan, jobbade väldigt bra faktiskt. Sedan var det Claras med Tess och Låväh som gällde innan jag och Tess drog vidare till A6. Vi vandrade runt där, fikade igen och allt möjligt. Tess hittade två jättesöta dräkter till Neo (som jag fick veta heter Neo först klockan 21 ikväll och därför fått hela Bebis hela dagen) som jag köpte, så en liten del av moster har jag klarat av nu.
För övrigt sitter töjningen på 6 mm i örat nu. Inte helt igenom, men det kommer om någon dag!
Tror dessutom det inte blir något Göteborg för mig på lovet, mina pengar har näst intill gått åt idag på fika och kläder till Neo. Bah. Men självklart var det värt det, annars hade jag suttit här med skuldkänslor för att jag inte köpt kläderna.
Men nu ska jag fortsätta min kväll en liten stund till med Regina Spektor, men ska strax tvätta bort sminket och krypa ner i soffan och titta på Hair tills jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Nilsdina

Great .Now i can say thank you!

2011-06-02 @ 13:16:34
URL: http://nilsdina.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0