just before you go insane.

Uppesittarnatt. Med socialt folk och bra musik är det underbart med uppesittarnätter. Dessutom satt jag och tittade på PS. I love you. Jag vill åka till Irland, träffa en snygg irländare som kan sjunga osv osv osv. Så nu sitter jag i min upplysta ensamhet, pratar med Niclas och Jesper om allt möjligt på msn och lyssnar på irländsk musik. Kan det bli bättre? Jo, om någon jeffel ställde sig och lagade god mat till mig hade allting varit perfekt.
Helgen har dock varit bra. Fredagen har jag redan berättat om, och hela lördagen satt jag och spelade wow, men till slut gick jag med mamma och Peter till några jobbarkompisar. Det blev massor av god mat och allt det där; bläckfisk, räkor, vårrullar, risnudlar and so on.
Nej, nu tänker jag spela wow i någon timme innan det är dags att börja göra sig i ordning för två timmar med buss och tåg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0