newspaper word cut-outs.

Sitter hemma ännu en helg. Vad har hänt? I alla fall, jag tänker sysselsätta mig själv med massa filmer ikväll; P.S I love you och I taket lyser stjärnorna som jag har tänkt än så länge. I övrigt har jag redan tittat på Kung fu panda och Lilo&Stitch sen jag vaknade.
Umgicks med Martin hela dagen/kvällen igår. Trevligt. Vi (jag) lagade mat, tittade på ett avsnitt av Grey's Anatomy osv. Sen skulle vi ner till stationen för att Martin skulle hem, och då kom vi lite för sent så han hade missat bussen och fick ta en senare buss osv osv osv. Så gick jag hem och skulle sova, men fastnade framför Photoshop med några bilder någon timme innan jag började höra konstiga ljud utifrån, som till slut lät som åskmuller och sen började min lampa blinka och ha sig. Jag gick in till mamma 03.30 på morgonen, grät och sa "det åskar!" och kröp ner jämte henne i sängen. Till slut somnade jag och så vaknade jag vid 13.30 idag typ.
Men nu ska jag fortsätta lyssna på Imogen Heap och spela wow i väntan på bättre tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0