oh hell, you were heaven to me.

Det blev inget wow i tisdag. Inte heller att åka tillbaka till momo&mofa. Det blev något så otroligt mycket bättre; jag åkte till Christopher och sov där till igår. Dessutom försov jag mig, även om vi båda hade ställt larm, så jag ringde och sjukanmälde mig och låg kvar i soffan med Christopher hela förmiddagen. Vid 13.30 tog jag bussen till June, mötte Juwlia och åkte till Hok. Vi färgade hennes hår, så nu är min fru rödhårig och har ingen själ. Det blev två omgånger, och min ena hand tog rätt mycket stryk då vi inte hade några handskar vid första färgningen. Så, även den var röd. Dock försvann det nästan helt och hållet sen. Även golvet fick sig lite röd färg, som vi skrubbade bort så pass mycket så det knappt syntes sen! Good work. Sen blev det mat och South Park innan vi gick och la oss och tittade på vänner och sov.
Idag försov vi nog oss lite, jag vet inte. Åkte till skolan. Sedan har dagen glidit fram, matte och idrott senare, slutade strax innan 12. Woho! Åkte hem till momo&mofa, packade mina saker och sen fick jag skjuts till mamma av mofa. Så nu bor jag hos mamma igen.
Ikväll blir det nog att färga mitt hår, så jag slipper utväxt och en skiftning av mörkbrunt/svart och det blir helt svart igen.
Men nu ska jag hämta min cola, mina kakor och min choklad och spela wow. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0