this bipolar love affair.

You throw me in the fire just to save my life
A pretty little liar
ou'd rather put up a fight than just come clean
When I call you out you'd rather put up a fight than just come clean
Owh, sitter och lyssnar på underbara Train. Detta gjorde min dag så otroligt mycket bättre!
Jag försov mig idag, det blev alltså ingen uppesittarnatt. Så jag var grinig hela morgonen, klagade på människor på svenskalektionen, rökte en cigg innan jag gick och hämtade Nicklas till matten. Jo, nu efter fyra månaders frånvaro därifrån har dem ordnat så jag får ha speciallärare. Att det ska behöva ta så lång tid är.. Jag vet inte, tragiskt?
I alla fall så fick man vandra kvar en stund på skolan innan utvecklingssamtalet, som faktiskt gick rätt så bra. Sedan var det fru och Anna som gällde någon timme innan jag åkte hem. Just nu sitter jag hos mamma och lyssnar på Train som sagt, skulle hämta min hårfön och plattång osv.
Så, nu fortsätter jag min tisdagseftermiddag framför datorn med Train, ska nog fan i mig spela lite wow nu med!
You throw me in the fire just to save my life
A pretty little liar
When I call you out you'd rather put up a fight than just come clea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0