what have you got to lose, except your soul?

And if a korean boy wanna mess with me then I'm a nuke his ass and say "ninja please!"

För vi älskar resursdagar och att sluta runt 12-13 nästan hela veckan.
Jessiica och jag gick till Mc Donald's och åt efter mediakunskapen idag, precis som vanligt på måndagar. Sedan hängde vi på Juneporten en timme och lyssnade på olika parodier av låtar innan jag åkte hem och gick ut och träffade Chrille en liten stund. Den pojken hade man inte träffat på ett tag! Sen gick jag hem till momo&mofa igen och tittade på Grey's Anatomy någon timme innan jag gick ut igen och träffade Martin några timmar, sen blev det hem och äta innan jag slutade upp vid datorn.

Imorgon har jag utvecklingssamtal med.. Och jag ska dessutom gå på min första mattelektion på nästan fyra månader. Knappast någon dag att vara glad över I might say.
På onsdag ska jag träffa min Tesseboi med! Det blir nog Claras hela eftermiddagen och mysa. Asbra osv.
Helgen är lite sådär än så länge, men jag ska vara med Martin på fredag är det sagt och på lördag blir det väl fest I suppose.

I alla fall, nu ska jag gå upp och titta på mitt kanske sista avsnitt av Grey's av denna säsongen. Blir nog att låna en ny av Tess snart. Funderar på en liten uppesittarnatt, men vi får se hur det blir med det. I alla fall, Grey's med cola och choklad nästan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0