"a giant penguin could fit there. that'd be wierd, though"

Citat från Chandler i Vänner, säsong tre och The one with the jam ^.
Jag har tittat på Vänner i flera timmar, och alltid valt ut dem allra bästa avsnitten ur säsong tre.
Dock tröttnade jag lite på att ligga sömnlös i sängen och sms:a med folk så jag satte mig vid datorn istället, och nu lyssnar jag på Krabbans låt jag har haft på hjärnan hela dagen. Ähähä.

Projektvecka i skolan med. Känner mig ju jävligt pepp, eller inte. Nästan värt att skippa hela jävla veckan, för jag skulle nog lyckas att inte komma upp ur sängen på hela veckan. Men jag har en Krabba att träffa och åka buss/tåg med, så jag kan inte vara hemma hela veckan. Crap! Jag vill inte..

Och nu har säkert både Kim och Martin somnat så jag inte har någon att sms:a med längre.
Great.
Jag återvänder till Vänner nu med magont och rädsla för spindlar som har börjat tycka om mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0