and your heart wants to be broken the old fashioned way.

Kvällen igår var trevlig, men kunde garanterat varit bättre. Till exempel hade det inte behövt vara så jävla kallt vid 22.30 tiden, och jag kunde ju faktiskt ha haft på mig en tröja under jackan så jag är frös så mycket. Dessutom pallade man inte trycket mer så vid 23.30 lämnade jag och Kim den stora staden Jönköping för att åka till skogen och sova, vilket resulterade i att vi missade en hel del fulla galenskaper från Kims vänner.

Nu sitter jag i Kims mjukisbyxor och Winnerbäck-tröja och lyssnar på Ola Joyce och har snart samlat tillräckligt mycket ork för att skriva klart mitt svenskareportage.
Denna veckan är det massa plugg som väntar; två naturkunskapsuppsatser, två engelska bokredovisningar + 100 engelskaglosor, svenskadialekten, uppgifterna till Wag The Dog, en redovisning av dagstidningar och kirra filmjeffeln. Gogogo inget liv och ingen sömn i veckan, jag ska plugga som faen.

Men jag tackar alla för gårdagen, och extra mycket tack till Kimsan som ställde upp med en mysig sovplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0