don't give up hope my friend, this is not the end.



Jag lyssnar på Bring Me The Horizon och har gjort hela dagen. Mitt metal-jag börjar träda fram igen!

Förutom att lyssna på massa BMTH sitter jag halvt färdig. Jag har kläderna och sminket och håret klart, men packningen? Ähähähä, inte klar. Hittar dessutom inte mina svarta solglasögon och det är de jag vill ha.
Mina nudlar blev överkokade också. Mumsigt, de bara går sönder av minsta lilla rörelse vid dem.. Dessutom var de inte lika goda som de andra mum köpte någon gång.

Men, packning och BMTH nu innan jag drar iväg till Värnamo och sen åker tåg med Låväh upp till stan och sen hem till Tess' bror och sedan Rix FM. Jag brukar inte beblanda mig med kommersiellt strunt, men just denna gången får jag ju umgås med alla mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0