du får hela djävla jag.

Nu har jag precis tagit bort det svarta nagellacket, dricker en kopp te av det godaste teet på länge (Kobbs - lust & fägring om jag inte minns fel) och lyssnar på hur mycket Lasse Lindh som helst. Jag tycker om denna kvällen. Ska göra en till kopp te snart och måla naglarna röda.
Ska dessutom kirra en uppesittarnatt har jag tänkt nu, innehållande te, Lasse Lindh och annan underbar pop-musik, Mia Thörnblom's Så Dumt! och kanske lite wow eller pluggande. Det blir bra och jag känner mig grymt duktig just nu.
Lite bättre blir natten när jag har något att se fram emot; en trevlig helg, bussresa/-or, två veckor framåt osv.

Nu är ena handens naglar röda. Vet inte riktigt hur det känns, en blandning mellan popigt och tantigt.. Ähähä. Nej, men det löser sig, ska upp och leta upp en skjorta att sno från Peter till imorgon med så jag kan vara riktigt glatt klädd imorgon på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0