fuck the pain away, make it through the day.

Tydligen blev jag en som tillhör den där minimalt lilla gruppen som får mardrömmar av detta. Nej, det är fan i mig tur att det är måndag nu och det är möte på onsdag så jag kan få något annat att sova på.

Efter något som kändes som en evighet liggandes på mage i sängen och ögonen uppspärrade för att inte somna om, samtidigt som glasögonen skavde vid högersidan av näsan och med handen mot hjärtat och känna hur snabbt och hårt det bultade, lyckades jag våga ta mig från sängen till datorn. Så nu sitter jag här med täcket omkring mig, jättetrött och jättekissnödig, men tänker fan inte sova mer i natt för dessa mardrömmar och vågar inte gå ut i hallen och gå på toa IFALL denna jävla hästpedofil/våldtäkthäst skulle hoppa fram.. Två timmars sömn och tre timmar tills jag kanske kan våga mig ut från mitt rum för en dusch och fixa mig till skolan.

Ska nog försöka använda the force nu och tända lampan i taket så jag kan läsa mig igenom natten.
Vill dessutom ha på mig pyjamasbyxor istället för mina leopardmönstrade sidenkalsonger.
Tyck synd om mig, för jag har i-landsproblem med mardrömmar och att jag fryser i sidenkalsonger, t-shirt och täcke!

Slänger väl in en bild på ett gammalt nattnöje också. Bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0